تعداد بازدید: 1214
زبان : فارسی

با حضور اعضا هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس (منطقه ویژه اقتصادی شیراز):

غرفه منطقه ویژه اقتصادی و شهر بین المللی سلامت شیراز در دهمین نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس افتتاح شد

تاریخ درج خبر : 1402/8/15

غرفه منطقه ویژه اقتصادی شیراز و شهر بین المللی سلامت شیراز با هدف تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های این منطقه و سایت های زیر مجموعه در دهمین نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز، دهمین نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی باحضور بانک ها، شرکت های بورس و بیمه، فعالین و نخبگان اقتصادی در بخش های دولتی و خصوصی گشایش یافت.

رئیس و اعضا هیئت مدیره و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز و مدیران و کارشناسان این منطقه و شهر بین المللی سلامت شیراز در این نمایشگاه به تشریح فرصت‌های متنوع و جذاب سرمایه‌گذاری در سایت های منطقه ویژه اقتصادی ( صنعتی، سلامت و گردشگری و دانشگاهی و شهرک صنعتی خصوصی شیراز زیرساخت‌ها، مزیت‌های سرمایه‌گذاری و بسته‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری می پردازند.

 

کیش اینوکس نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی است که در آن فرصت‌های سرمایه گذاری کشور معرفی می‌شود.

منطقه ویژه اقتصادی شیراز در ایام برگزاری این رویداد در مکان ورودی C  غرفه 54 از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در فضایی تعاملی پذیرای همه شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان حاضر است همچنین از کلیه سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی شیراز دعوت به عمل می آورد.

متقاضیان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران می‌توانند روند واگذاری زمین‌های مناسب مورد نظر شهرک صنعتی غیر دولتی را از طریق وب سایت منطقه ویژه اقتصادی شیراز www.seez.ir پیگیری کنند.

این نمایشگاه از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه در کیش در حال برگزاری است.

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.