تعداد بازدید: 503
زبان : فارسی

در دیدار نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس با رئیس هیئت مدیره ایران خودرو انجام گرفت:

راه اندازی و توسعه سایت ایران خودرو فارس از مسیر منطقه ویژه اقتصادی شیراز/ رشد تولید ایران خودرو فارس / حمایت همه جانبه از احداث سایت ایران خودرو فارس در منطقه ویژه اقتصادی شیراز

تاریخ درج خبر : 1402/3/1

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع و صادرات و مشاور استاندار فارس در امور مالی، اقتصادی و بودجه و معاونان، مدیران منطقه ویژه اقتصادی شیراز در دیدار با رئیس هیئت مدیره ایران خودرو و مدیران این شرکت بر همکاری و حمایت منطقه ویژه اقتصادی شیراز در فراهم کردن زیر ساخت ها و توسعه مجموعه ایران خودرو فارس در این منطقه تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز، مبینی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس در دیداری با رئیس هیئت مدیره ایران خودرو و تیم همراه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی شیراز حمایت خود را به صورت همه جانبه از راه اندازی و احداث سایت ایران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی شیراز اعلام می دارد، گفت: منطقه ویژه اقتصادی به عنوان یک شرکت خصوصی با هدف رونق و حمایت از اقتصاد و صنعت و با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری رونق تولید و مهار تورم نامگذاری شده است از راه اندازی صنایع علی الخصوص مجموعه ایران خودرو به صورت تمام قد حمایت می کند.

ساسان مبینی دهکردی با اشاره به اینکه وجود و فعالیت مجموعه ایران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی شیراز در آِینده باعث راه اندازی و احداث صنایع بالا دست و پائین دست خواهد شد، افزود: قطعا با هدف رونق توسعه و تکمیل زنجیره تامین در حوزه خودرو سازی و نیاز مبرم کشور به این محصول آمادگی خود را جهت سرمایه گذاری مجموعه ایران خودرو به صورت تمام قد اعلام می کنیم.

مشاور استاندار فارس در امور مالی، اقتصادی و بودجه با بیان اینکه سرمایه گذاری و مطالعات راه اندازی ایران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی شیراز موضوعی قابل بررسی و دفاع است، ادامه داد: باتوجه به توسعه منطقه ویژه اقتصادی شیراز و صدور مجوز پروانه بهره برداری شهرک صنعتی غیر دولتی شیراز در جوار این منطقه به وسعت 330 هکتار قطعا از احداث مجموعه ایران خودرو فارس در این منطقه استقبال خواهیم کرد.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس با اشاره به اینکه در مرحله نخست نیاز است تا مجموعه ایران خودرو گام نخست را جهت راه اندازی این مجموعه به صورت محکم بردارد، ادامه داد: با توجه به اینکه مجموعه ایران خودرو فارس سال هاست که زمینی را در منطقه ویژه اقتصادی شیراز خریداری کرده و هیچ گونه عملیاتی در آن انجام نداده است بنابراین این شرکت باید در مرحله نخست و بدون فوت وقت اقدامات لازم را جهت ساخت و احداث مجموعه ایران خودرو انجام دهد.

مشاور استاندار فارس در امور مالی، اقتصادی و بودجه در ادامه با اشاره به اینکه حضور ایران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی شیراز قطعا به توسعه این منطقه کمک خواهد کرد، تصریح کرد: از همین رو تمام تلاشمان را جهت راه اندازی و رونق مجموعه ایران خودرو از این شرکت دریغ نخواهیم کرد.

 توسعه تمام بخش ها با راه اندازی مجموعه ایران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی شیراز

رئیس هیئت مدیره ایران خودرو هم در این دیدار با بیان اینکه با هدف رفع موانع، ادامه همکاری و ارتقا شرکت ایران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی شیراز حضور یافتیم، گفت: مجموعه ایران خودرو تصمیم بر احیا زمین و راه اندازی مجموعه ایران خودرو را دارد.

محمدرضا فیض بخش با اشاره به اینکه در صورتی که زمین مورد نظر برای احداث مجموعه ایران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی شیراز وجود داشته باشد می توانیم کل سایت ایران خودرو فارس را به این منطقه انتقال دهیم، افزود: در صورت فراهم بودن زیر ساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی شیراز کل سایت و زیر ساخت های ایران خودرو فارس را به این منطقه انتقال خواهیم داد.

وی با بیان اینکه انتقال مجموعه ایران خودرو فارس به منطقه ویژه ویژه اقتصادی شیراز امتیازات زیادی برای تمام بخش ها دارد، افزود: قطعا راه اندازی مجموعه ایران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی شیراز سبب توسعه و انتفاع تمام بخش ها در این منطقه خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره ایران خودرو در ادامه با اشاره به اینکه وجود شرکت ایران خودرو باعث تکمیل یک زنجیره تولید در منطقه ویژه اقتصادی شیراز می شود، بیان کرد: طبق فرمول های ما استقرار ایران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی شیراز سبب رونق و توسعه اقتصاد می شود.

فیض بخش در ادامه با بیان اینکه مجموعه ایران خودرو فارس با هدف انتقال و توسعه این مجموعه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز آمادگی کامل جهت سرمایه گذاری در این منطقه را دارد، ادامه داد: انتقال تمام مجموعه ایران خودرو فارس به منطقه ویژه اقتصادی شیراز از مهم ترین اهداف ما محسوب می شود که در نهایت منجر به رونق و توسعه در این منطقه خواهد شد.

 

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.