تعداد بازدید: 1621
زبان : فارسی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در نشست پایان سال با پرسنل مطرح کرد:

لزوم حذف مراجعات فیزیکی ارباب رجوعان و سرمایه گذاران/ تمام موانع سر راه صنعتگران و سرمایه گذاران برداشته شود

تاریخ درج خبر : 1401/12/27

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز بر لزوم حذف فیزیکی ارباب رجوعان در سایت اداری منطقه ویژه اقتصادی شیراز تاکید کرد و گفت: قطعا حضور افراد و مراجعه کنندگان پشت درب تمام بخش ها مشکلاتی را ایجاد می کند که در اسرع وقت باید سیستم و ساختار سازمانی پیاد شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز سعید مصفا مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در نشست پایان سال با کارکنان و پرسنل این مجموعه ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1402 و اعیاد شعبانیه و قدردانی از زحمات کارکنان و پرسنل در طول سه ماه اخیر، گفت: جهت پیشبرد اهداف و چشم انداز منطقه ویژه اقتصادی شیراز در سال آینده بخش های فنی، اجرائی، عمرانی، مالی، بودجه سیاستگذاری هایی انجام داده ام که از تمام همکاران تقاضا دارم در این مسیر ما را همیاری کنید.

وی خاطر نشان کرد: دست تمام افراد و پرسنلی را که در راه اندازی واحد تولیدی و ایجاد اشتغال همکاری می کنند را می فشارم و از تمام افراد و همکارانم خواهش می کنم که ذره ای در روند امور و پیشبرد صنعتگران و سرمایه گذاران تعلل نکنند.

مصفا با اشاره به اینکه از سال های گذشته تاکنون افراد زیادی در پیشرفت و توسعه منطقه ویژه اقتصادی شیراز نقش داشته اند، افزود: قطعا توسعه و پیشرفت منطقه ویژه اقتصادی شیراز از گذشته تاکنون مرهون زحمات افراد زیادی بوده است که جا دارد تقدیر و تشکر کنم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با بیان اینکه معتقدم که پیشبرد امور سازمان و ادارات نیازمند فعالیت سیستمی است و در همین راستا باید از فعالیت شخص محوری بپرهیزیم، گفت: قطعا تمام فرآیند و امور صنعتگران، سرمایه گذاران، ارباب رجوعان و پرسنل باید به صورت سیستمی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه رفاه پرسنل در شرایط بد اقتصادی مردم از نکاتی است که مجموعه مدیریت منطقه ویژه اقتصادی به آن اهتمام و توجه ویژه ای دارد، گفت: قطعا با برنامه ریزی که انجام دادیم ساختار جدید منطقه ویژه اقتصادی پیاده سازی و اجرا خواهد شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: رضایت ارباب رجوعان از موضوعات و نکات مهمی است که باید مد نظر تمام پرسنل و کارکنان قرار بگیرد.

مصفا با بیان اینکه در شرایط فعلی نیاز است تا صنعتگران و سرمایه گذاران در یک شرایط امن و ایده آل اقدام به سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شیراز کنند، بیان کرد: فراهم کردن زیر ساخت ها و امکانات مناسب برای تمام افرادی که قصد سرمایه گذاری در این منطقه دارند باید سرلوحه تمام افراد و پرسنل منطقه باشد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز جمع آوری بانک اطلاعاتی دقیق از منطقه اقدامی مناسب جهت توسعه این منطقه ارزیابی کرد و گفت: از همین رو باید تمام تلاشمان را جهت افزایش سرمایه گذاری و سهولت امور صنعتگران در منطقه وِیژه اقتصادی شیراز به کار گیریم و افزایش نیرو و افراد در مجموعه واحدهای تولیدی و پرسنل هم از دیگر موضوعات مهم است.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر افراد و سرمایه گذاران زیادی جهت سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شیراز به ما مراجعه می کنند، گفت: در مرحله نخست باید تمام زیر ساخت های مناسب مانند آب، گاز، برق، مخابرات و..... را در مرحله نخست برای سرمایه گذاران و صنعتگران فراهم کنیم و این در حالیست که صنعتگران و سرمایه گذاران نباید در امکانات نخست سرمایه گذاری با مشکل مواجه شوند.

مصفا در ادامه با بیان اینکه نباید زمین های منطقه را بدون فراهم بودن زیرساخت به صنعتگران واگذار کنیم، افزود: قطعا برنامه آینده منطقه ویژه اقتصادی از سال جدید آماده و وارد مرحله عملیاتی می شود.

در ادامه این نشست پرسنل واحد های مختلف به بیان دیدگاه‌ها،نظرات خود پرداختند.

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.